субота, 31 жовтня 2015 р.

Рекомендації щодо підготовки до ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

Рекомендації щодо підготовки до
ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії
1.  У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2015/2016 навчальному році будуть брати участь учні 8-11 класів.
2.  На виконання завдань відводиться 2,5 астрономічні години.  
3.   Комплект завдань для кожного класу складатиметься з 5 завдань. 
Для кожного класу завдання охоплюють програмовий матеріал лише поточного року навчання .
4.  Учням усіх класів пропонуються такі види завдань:
з/п
Види завдань
1
Робота з поняттями
2
Виправлення помилок в історичному тексті
3
Обґрунтована думка щодо прочитаного тексту,  події, особи, памятки
4
Робота з документом
6
Завдання з історії рідного краю
Курс
Теми
Історія України
Українські землі в ХVІ ст.
Всесвітня історія
Великі географічні відкриття
Людина ранньої нової доби
Європейське відродження
Реформація і Контрреформація
Курс
Теми
Історія України
Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.
Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій наприкінці ХVІІІ – у першій третині ХІХ ст.
Всесвітня історія
Велика Французька революція кінця ХVІІІ ст. Європа в період наполеонівських війн
Європа й Америка в першій половині ХІХ ст.
Курс
Теми
Історія України
Україна на початку ХХ ст.
Україна в роки Першої світової війни, початок Української революції
Всесвітня історія
Передумови виникнення Першої світової війни. Війна та її наслідки
Повоєнне облаштування світу. Версальсько-Вашингтонська система договорів
Курс
Теми
Історія України
Україна в роки Другої світової війни (1939 – 1945 рр.). Велика Вітчизняна війна (1941 - 1945 рр.)
 Україна в перші повоєнні роки (1945 – початок
50-х рр.)
Всесвітня історія
Друга світова війна. Світ після Другої світової війни.
США та Канада у 1945 – на початку ХХІ ст.

5.    Теми програмового матеріалу (в розрізі класів та тем)
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
6.      Основні принципи укладання завдань: принцип збалансованостідотримання орієнтовної пропорції 3:2:1 завдань з історії України, всесвітньої історії та історії рідного краю; принцип відповідності завдань чинним програмам з історії для загальноосвітньої школи,
7.      Завдання цьогорічної олімпіади спрямовані на те, щоб виявити рівень сформованості історичних компетентностей  (хронологічної, просторової, мовленнєвої, логічної, інформаційної, аксіологічної).
                    Учителям ЗНЗ:
1.   На уроках історії, заняттях зі спеціальної  підготовки до районної олімпіади реалізовувати нові підході, задекларовані Державним стандартом
2.  Учити учнів методам та засобам розв’язування проблемних питань, аргументації власної точки зору.
3.   При підготовці до олімпіади, поряд із опрацюванням питань політичного та соціально-економічного життя, слід звернути увагу на питання історії культури та повсякденності, що передбачені чинними навчальними програмами.
4.    Приділяти увагу дотриманню вимог писемного мовлення.

Немає коментарів:

Дописати коментар